Головна » Статті » Експериментальна діяльність

У категорії матеріалів: 4
Показано матеріалів: 1-4

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Відповідно до наказу управління освіти і науки від 09.11.2015 №322 «Про проведення регіонального педагогічного проекту військово-громадянського спрямування «Обороноздатність держави – це ефективний освітній менеджмент підготовки майбутніх воїнів на уроках предмета «Захист Вітчизни», з метою активізації військово-патріотичного виховання та взаємодії з питань військово-професійної орієнтації учнівської молоді, підвищення рівня практичного вектора допризовної підготовки учнівської молоді, її обізнаності з питань військо-патріотичного виховання молоді у 2015-2017 н.р. розпочато роботу над педагогічним проектом військово-громадянського спрямування. 

Експериментальна діяльність | Переглядів: 507 | Додав: pula | Дата: 23.05.2016 | Коментарі (0)

Презентації «Калейдоскоп стратегій», «Модельні характеристики» http://www.ex.ua/841882281928

Експериментальна діяльність | Переглядів: 515 | Додав: pula | Дата: 25.01.2016 | Коментарі (0)

Програма «Освіта для сталого розвитку» розроблена управлінням освіти і науки Дніпродзержинської міської ради на основі комплексної програми «Освіта для сталого розвитку» розробленої головним управлінням освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації спільно з Дніпропетровським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти.

Рекомендована для використання у практичній діяльності керівникам і працівникам навчальних закладів міста з метою удосконалення системи освіти та виховання, підвищення ефективності навчально-виховного процесу за рахунок упровадження методів проективного управління розвитком навчальних закладів, застосування новітніх педагогічних технологій гуманно – та екоцентричного характеру, реконструювання змісту освіти на основі засад сталого суспільного розвитку.

Експериментальна діяльність | Переглядів: 3426 | Додав: uondmr | Дата: 08.02.2011 | Коментарі (0)

У  запропонованому  проекті  креативна  освіта  визначається  як:

  • освіта, спрямована на розвиток загальної креативності учасників педагогічного процесу;
  • освіта  з гнучкою системою форм організації навчально-виховного процесу, відповідно до здібностей, нахилів, потреб учнів;
  • освіта, зорієнтована на використання інноваційних педагогічних технологій, що забезпечують особистісне зростання та розвиток творчого потенціалу учнів.

Головна мета проекту:  розробка та апробація моделей  креативної регіональної освіти, визначення основних показників творчої компетентності особистості, запровадження інноваційних технологій розвитку творчого потенціалу учнів,  удосконалення системи психолого-педагогічного супроводу особистості  в системі креативної освіти.
Основні завдання проекту:

  • Розробка теоретичних засад функціонування креативної регіональної освіти.
  • Відбір пакету методик діагностики творчого потенціалу учнів.
  • Створення «банку інформації» щодо обдарованих учнів регіону.
  • Запровадження гнучкої системи організації навчального процесу, що відповідає сучасним  тенденціям розвитку освітньої галузі та науково обґрунтованим  моделям роботи з обдарованими учнями.
  • Підготовка педагогів області до запровадження інноваційних технологій розвитку творчих здібностей учнів через удосконалення системи курсової підготовки  та  активізацію  методичної роботи  в  регіоні.
  • Розробка рекомендацій, спрямованих на самоосвіту, створення можливостей для особистісного та професійного зростання педагогічних працівників   у процесі роботи над проектом.

-Із матеріалів Відділу креативної освіти та інноваційного менеджменту Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

Експериментальна діяльність | Переглядів: 6248 | Додав: uondmr | Дата: 08.02.2011 | Коментарі (0)