Головна » Файли » На допомогу керівникові навчального закладу |
У розділі матеріалів: 57 Показано матеріалів: 51-57 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 |
Відповідно до законодавства про працю України роботодавець має право звільнити працівника за вчинення ним аморального проступку, несумісного з продовженням роботи. Утім лише у разі, якщо у роботі працівника виховна функція є основною. Однак через недосконалість термінологічного апарату чинного законодавства, зокрема відсутність визначення терміна "аморальний проступок", суди часто виносять суперечливі рішення. Тож з’ясуймо, на що насамперед звернути увагу керівнику навчального закладу, вирішуючи долю підлеглого. |
Закупівля товарів та послуг: основні терміни та поняття |
Керівник навчального закладу має право ухвалювати єдиноначальні рішення і видавати для їх реалізації накази. Тож він обов’язково має знати структуру, особливості групування у справи та строки зберігання наказів. Пропонуємо вам перевірити свої знання з цих питань за допомогою тесту |
Педагогічні працівники мають право на отримання щорічної грошової винагороди за сумлінну працю та зразкове виконання службових обов’язків. Ця норма визначена в статті 57 Закону України "Про освіту". Яким має бути розмір такої винагороди та як правильно спланувати видатки на її виплату, складаючи кошторис навчального закладу на рік? |
Доволі часто через брак коштів загального фонду бюджету придбання обладнання для навчально-виховного процесу, господарського інвентарю, здійснення поточного ремонту тощо провадять за батьківські кошти як у грошовій, так і в натуральній формі (матеріальні цінності, роботи, послуги). Тож розглянемо, як правильно оприбуткувати таку благодійну допомогу. |
Навчальний заклад отримав анонімне звернення. Відповідно до Закону України "Про звернення громадян" анонімні звернення розгляду не підлягають. Чи є винятки з цього правила? Які ще нормативно-правові акти містять настанови щодо розгляду анонімок? |
Основою підвищення професійної компетенції педагогів є активізація їхньої пізнавальної діяльності. Спонукати педагогів до творчого пошуку, розвинути в них здатність працювати в команді, відстоювати свої позиції, обгрунтовувати власну думку й толерантно ставитися до чужої можна за допомогою інтерактивних методів навчання |