Головна » Статті » Дошкільні навчальні заклади » Новини дошкільної освіти |
ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ СЕМІНАР | |
Учасники семінару: представники законодавчої
та виконавчої влади України; провідні науковці установ Національної академії
педагогічних наук України; викладачі педагогічних ВНЗ та коледжів; керівники та
методисти районних, міських, обласних управлінь освіти; керівники, психологи,
педагоги дошкільних навчальних закладів, центрів розвитку дитини;
загальноосвітніх навчальних закладів, закладів позашкільної освіти; засобів
масової інформації. Досвід роботи Дніпропетровщини
представила Бушейко Любов Петрівна, керівник гуртка з інформатики ДНЗ-ЦРД №31
«Барвінок» м.Дніпродзержинська. Використання
інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі ДНЗ – це
одна із самих нових та актуальних проблем у вітчизняній педагогіці. Специфіка
введення персонального комп'ютера у процесс виховання дошкільників полягає в
тому, що комп'ютери спочатку використовуються в сім'ї, а тільки пізніше в
дитячому садку та школі - в умовах коллективного виховання. В ДНЗ-ЦРД №31
«Барвінок» комп'ютер для педагогів вже
став потужним технічним засобом навчання дітей. На сьогоднішній день
комп'ютерні програми, ігри, завдання у своїй роботі застосовують всі
педагогічні працівники, що дозволяє розширити можливості педагога, створити
базу для залучення дітей до комп'ютерних навчальних програм. У багатьох іграх
та програмах присутні елементи новизни, сюрпризності, незвичності, в них
використовуються засоби заохочення, що так полюбляють діти. Як відзначив
начальник департаменту освіти і науки ОДА Демчик О.І., який ознайомився з
роботою закладу на виїзній колегії у березні 2013 року, кабінет інформатики в ДНЗ-ЦРД «Барвінок» є найсучаснішим серед закладів
дошкільної освіти нашої області. З 2011 року
функціонує офіційний сайт закладу, активними відвідувачами якого є батьки.
Прозорість роботи закладу та якісна організація навчально-виховного процесу
сприяє формуванню позитивного іміджу. Бушейко Л.П. поділилася
досвідом використання комп'ютерів, мультимедіа та інформаційних технологій у
якості дидактичних засобів для підвищення мотивації та індивідуалізації
навчання, інтелектуального, емоційного та морального розвитку дошкільників: «Якщо
сьогодні ми навчимо дитину свідомому, корисному користуванню
інформаційними технологіями, то завтра отримаємо певний результат – високі
інтелектуальні показники наших дітей». | |
Переглядів: 1018
| |
Всього коментарів: 0 | |