Головна » Статті » Дошкільні навчальні заклади » Новини дошкільної освіти |
СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ ДЛЯ ВИХОВАТЕЛІВ-МЕТОДИСТІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | |
Протягом навчального року ДНЗ №22 «Казкова країна», №34 «Незабудка» та дошкільне відділення НВК №13 приймали участь в обласному експерименті по апробації методики оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі, прийняли участь у Всеукраїнському семінарі-тренінгу в м.Києві. Завідувач ДНЗ №22 Лобко Н.І. та вихователь-методист дошкільного відділення НВК №13 Бєсєдіна А.П. поділилися з колегами результатами роботи. Кваліметричний підхід до організації моніторингу оцінювання якісних показників за допомогою кількісних балів (за методикою Г.Єльникової) дає змогу отримати цілісне уявлення про рівень розвиненості, вихованості і зіставити фактично досягнуті результати з очікуваними. Цей підхід сприяє створенню оптимальних умов для розкриття потенційних можливостей кожної дитини. Таке оцінювання може проводити як сам педагог, так і вихователь-методист дошкільного навчального закладу. Рекомендовано проводити оцінювання двічі на рік: перше оцінювання - на початку року у вересні-жовтні для корекції освітньої діяльності вихователя друге - у квітні-травні для визначення сумарного кінцевого показника розвиненості дитини, а також невикористаних резервів розвитку дитини. Наголошуємо, що використання кваліметричної моделі оцінювання розвитку дитини можливе лише за наявності комп’ютера та за бажанням колективу дошкільного навчального закладу. Матеріали семінару доступні за посиланням: - презентація методики https://docs.google.com ; - відео вебінару «Практичне застосування кваліметричної моделі оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку» https://www.youtube.com/watch?v=w5FSibgFPyE; - та у документі Інструкція по застосуванню методики (додається). | |
Переглядів: 1161
| |
Всього коментарів: 0 | |