Головна » Статті » Дошкільні навчальні заклади » Новини дошкільної освіти |
ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНЯ ВЧИТЕЛІВ-ЛОГОПЕДІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | |
Практична частина була представлена власними напрацюваннями вчителями-логопедами СНВК №5 «Дніпряночка»: - Мєшковою Н.Л.: «Автоматизація сонорних звуків» - корекційне індивідуальне заняття; - Глухою Н.Г.: «Розвиток зв’язного мовлення дітей старшої дошкільної групи під час ознайомлення з лексичною темою «Весна». Автоматизація звука «ш» - корекційне підгрупове заняття; - Назаровою Г.М. : Огляд-презентація виставки педагогічних надбань. Сисоєва К.В., практичний психолог, надала дієві практичних рекомендацій щодо психологічної готовності вчителя-логопеда до атестації.
На сайті ex.ua у верхній лінійці віконце «Пошук» ввести «Атестація вчителів-логопедів м.Дніпродзержинськ 2016» та ознайомитися з презентаційними матеріалами: - «Підвищення ефективності корекційного напряму роботи з дошкільниками, що мають загальний недорозвиток мовлення, шляхом гармонізації сукцесивно-симультанної діяльності». Мєшкова Н.Л., вчитель-логопед СНВК №5 «Дніпряночка»; - Використання ізотерапії в корекційно-відновлювальній роботі» . Глуха Н.Г., вчитель-логопед СНВК №5 «Дніпряночка»; - «Використання методу sand play у корекції мовлення дітей-логопатів». Литвиненко І.О., ДНЗ №23 «Дзвіночок»; - «Гідрогімнастика та масаж в роботі з дітьми логопедичної групи» Четверик Л.І. ДНЗ-ЦРД № 24 «Казка»; - «Командний підхід в корекційній роботі з подолання мовленнєвих вад учнів в умовах шкільного логопедичного пункту: взаємодія логопеда і вчителя початкових класів». Попова Ю.П., вчитель-логопед УОіН; - «Моделювання зв’язного мовлення у дітей із загальним недорозвитком мовлення прийомами мнемотехніки», Гудим Н.В., ДНЗ-ЦРД №31«Барвінок».
Дякуємо колегам за щире прагнення поділитися своїми досягненнями і напрацюваннями, бажаємо в жодному разі не зупинятися! | |
Переглядів: 740
| |
Всього коментарів: 0 | |