Головна » 2021 » Квітень » 16 » ЗАСІДАННЯ КОЛЕГІЇ З ПИТАНЬ ОСВІТИ
16:39
ЗАСІДАННЯ КОЛЕГІЇ З ПИТАНЬ ОСВІТИ

15 квітня відбулося засідання колегії з питань освіти при департаменті  з гуманітарних питань Кам’янської міської ради під головуванням директора департаменту Онищенко Т.Я.  

На засідання колегії були запрошені (онлайн) керівники закладів дошкільної, загальної середньої освіти, ІРЦ.

Колегія розглянула питання:

-про результати інноваційної та  експериментальної  роботи, яка завершується у 2021 році, в закладах загальної середньої освіти міста (доповідач – Чобанян С.О., консультант КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» КМР, член колегії з питань освіти);

-про надання корекційно-розвивальних послуг дітям з особливими освітніми потребами в закладах освіти та інклюзивно-ресурсних центрах у 2020-2021 н.р. (доповідач - Попова Ю.П., заступник начальника відділу освіти департаменту з гуманітарних питань міської ради, член колегії з питань освіти); 

-про визначення позаміських таборів оздоровлення та відпочинку дітей пільгових категорій.

Досвідом впровадження дослідно-експериментальної діяльності,  як вектору інноваційного розвитку роботи,  поділилася  з колегами директор    КЗ «Ліцей №13»  Єфремова Л.С.  Директор КЗ «Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад-дошкільний навчальний заклад» №3» Нагай Л.В. звітувала про завершення експериментальної роботи  з теми: «Модель розвитку методологічної культури вчителя в системі сучасної шкільної освіти» на базі закладу.

Домашевська С. О., директор КЗ «ІРЦ «Світ дитинства» інформувала про взаємодію  інклюзивно-ресурсного центру із закладами освіти Південного району міста. Психолог КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Полохач С.А.  окреслила організацію діяльності практичного психолога в умовах інклюзивного навчання.

Директор департаменту з гуманітарних питань  міської  ради        Онищенко Т.Я. підвела підсумки засідання колегії з питань освіти. Тетяна Яківна зазначила про важливість проведення інноваційної та експериментальної роботи. Головний меседж, який донесла директор департаменту, – не експеримент заради експерименту, а експеримент як інструмент, який виводить учнівський та педагогічний колективи на якісно новий рівень освіти, виховання, спілкування, формування компетентностей соціалізованого учня та фахового вчителя.

Крім того, директор зазначила, що  питання інклюзивного навчання на сьогодні є досить актуальним. Є потреба у забезпеченні рівного доступу до якісної освіти учням, вихованцям з особливими освітніми потребами, підвищення ефективності діяльності закладів освіти та інклюзивно-ресурсних центрів міста, їх спроможності вирішити завдання забезпечення системного кваліфікованого супроводу дітей з ООП.

 

Переглядів: 241 | Додав: pula | Рейтинг: 4.5/2
Всього коментарів: 0
avatar