Сучасна шкільна бібліотека - це місце, де учень, вчитель і бібліотекар зустрічаються щодня для спільної роботи, де на практиці виховується потреба в знаннях, даються навички пошуку потрібної інформації, закладаються основи самоосвітньої діяльності.
Кожна бібліотека повинна мати добре організоване інформаційне середовище, яке б відповідало запитам і потребам основної категорії читачів.
З метою реалізації завдань шкільної бібліотеки в умовах НУШ 22.02.19р. на базі СЗШ №42 відбулося засідання творчої лабораторії молодих бібліотекарів.
Для роботи були запрошені бібліотекарі СЗШ №9, 10, 19, 20, 21, 32, 35, 42, ДАЛ №15, НВК № 37.
Засідання творчої лабораторії молодих бібліотекарів відкрила методист методичного кабінету департаменту з гуманітарних питань Заіка Н.І.
Директор школи Мартиненко І.І. презентувала педагогічний колектив школи, досягнення та надбання педагогів. Учасники творчої лабораторії мали змогу ознайомитися з системою роботи шкільної бібліотеки в умовах НУШ.
До участі в засідання творчої лабораторії залучилися юні науковці школи. Вони представили результати своєї дослідницької роботи – спільний проект учнів, батьків та вчителів «Казковий світ В. Сухомлинського».
Робота творчої лабораторії була розвантажена хвилинкою релаксації «Happy art» - мистецтво щастя, яку провела практичний психолог
Свєшнікова Н.П., метою тренінгу був розвиток емоційного інтелекту бібліотекарів методом кольро - терапії, зняття м’язового напруження, підвищення рівня творчої активності особистості, розкриття глибини розуміння поняття щастя кожного з учасників. Хвилинку бібліорелаксу супроводжували виступи творчо обдарованих учнів 5-Б та 9-го класів.
Підсумком роботи засідання творчої лабораторії молодих бібліотекарів стало створення «Методичної скриньки» в якій зібрано методичні матеріали що стануть ресурсним осередком і експериментальним майданчиком для шкільних бібліотекарів, нададуть можливість розвивати інформаційні потреби і запити користувачів, розширять коло пізнавальних інтересів, сприятимуть проведенню дозвілля школярів, допоможуть залучити нових користувачів до бібліотеки та створити її імідж. |