31.01.2019 в комунальному закладі «Дошкільний навчальний заклад №7 «Пролісок» пройшов міський модеративний семінар “STREAM – освіта новий інтегрований підхід щодо формування культури інженерного мислення у дітей дошкільного віку»
Метою проведення семінару стало розкриття поняття «STREAM – освіти», пріоритетів та можливостей впровадження її в дошкільну освіту. Модератор семінару вихователь-методист закладу дошкільної освіти № 7 «Пролісок» Левченко Л.М. ознайомила присутніх з технологію STREAM = Science, Technology, Reading+ Writing, Engineering, Arts and Mathematics— акронім слів — природничі науки, технологія, читання + письмо, інжиніринг, мистецтво, математика. Також мова йшла про те, що в Україні створена парціальна програма для дошкільнят “STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт” (науковий керівник, професор - Крутій К. Л.). Програма зорієнтована на цінності та інтереси дитини, на ампліфікацію дитячого розвитку, взаємозв’язок усіх сторін життя, формування культури інженерного мислення.
Педагоги закладу представили досвід роботи з впровадження в роботу з дітьми програми «Стежинки у Всесвіт», а саме створення відео-казок разом з дітьми, використовуючи пластилінову мультиплікацію та сучасні комп’ютерні технології, роботу з формування цілісної картини світу у дітей за методиками «Пізнавальне конструювання», «Логіки світу», «Юний дослідник». Учасники семінару переглянули інтерактивні інтегровані заняття з дітьми старшого віку з пріоритетом моделювання, конструювання та логіко–математичних завдань. Інтерактивна виставка дитячих винаходів вразила всіх присутніх, а діти, маленькі винахідники, розповіли про всі експонати та надихнуливихователів-методистів втілювати геніальні ідеї у власних закладах дошкільної освіти.
Протягом семінару слухачі, вихователі –методисти закладів дошкільної освіти міста, приймали активну участь в обговоренні, ділилися враженнями, відпрацьовували практичні навички в іграх, що розвивають когнітивний розвиток дитини через використання сучасних педагогічних технологій розвитку дитини. Наприкінці заходу учасники семінару відзначили змістовність семінару та його практичну спрямованість. |