Головна » 2023 » Березень » 24 » ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ УЧНІВ
09:54
ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ УЧНІВ

В рамках плану заходів департаменту з гуманітарних питань на 2023 рік 23.03.2023 на базі КЗ «Ліцей №9» (директор Тетяна Кожушко) відбувся семінар для керівників закладів загальної середньої освіти «Практико-орієнтоване навчання як інструмент підвищення мотивації учнів». 

З перших хвилин перебування в закладі, гості занурилися в теплу та душевну атмосферу. Музичний супровід, презентація закладу, арт-замальовка, естетичний інтер’єр, злагодженість та партнерські стосунки, сформовані в шкільному колективі – усе це справляло лише позитивне враження. А продовжився семінар роботою у методичних студіях, представлених  ліцеями 9, 16, 25 та 39.

Провідною темою семінару стало поєднання технологій та освіти. Практично у кожного вчителя є свої улюблені технологічні інструменти, які він використовує у своїй роботі, і які дозволяють йому зосередити  увагу учнів під час занять. Але як і все, що має відношення до технологій, інструменти безперервно оновлюються, а старі стверджуються, розширюючи сферу застосування або просто додаючи нові функції, більш актуальні для сучасної освіти і затребувані найбільш технологічно підкованими вчителями. І тьютори семінару  представили інструменти освітніх технологій, які зараз так необхідні у арсеналі кожного вчителя, чи то для особистого використання або ж у якості навчальних посібників у педагогічному процесі.

Учасники семінару, розділені на три динамічні групи, опрацювали питання: «Реалізація ідей Концепції НУШ від початкової до базової середньої освіти: нотатки на берегах робочого зошита директора» (тьютори Занєгіна С.Л., директор ліцею №39, та Савченко А.В. , учитель початкових класів ліцею №16); «Цифрові технології в освіті: генерація емблеми за описом з використанням штучного інтелекту» (тьютори Бесєдіна І.Є, директор ліцею №25, та Шульга М.С., заступник директора ліцею №25); «Забезпечення адаптивності та персоналізації навчання: розробка індивідуальної освітньої програми для учня»( тьютори: Єрохіна Н.В., заступник директора з НВР ліцею №9, та Сидоренко Т.Ю., голова МО команди супроводу інклюзивних класів ліцею №9).

Не менш важливим питанням, розглянутим на семінарі, стало питання самоаналізу діяльності як невід’ємної складової підвищення якості освіти. Деякі його складові висвітлили представники КЗВО «ДАНО» ДОР:  Ватковська М.Г.,  Мотуз Т.В. Учасники семінару довідалися як зробити ефективним самооцінювання освітньої діяльності закладу та про застосування SMART критеріїв при визначенні заходів з підвищення якості освітньої діяльності та розвитку закладу.

Семінар виявився насиченим та динамічним. Учасники мали можливість підвищити професійну компетентність, активізувати досвід і знання, необхідні для успішної управлінської діяльності.  

На  завершення директор департаменту з гуманітарних питань  Рева Н.В. відзначила високий рівень роботи колективу ліцею, його розвиток, оновлення і в той же час вдале використання досвіду педагогів, які формували  традиції закладу протягом десятиліть.

Усі учасники семінару погодилися з тим, що самооцінювання та інноваційні технології вдосконалюють освітні та управлінські процеси в закладі освіти і є потужним ресурсом для забезпечення якості освіти та освітньої діяльності.

Переглядів: 77 | Додав: 1106ivanitskaya1106 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar