Головна » 2019 » Січень » 21 » ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНЯ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
09:13
ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНЯ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

16 січня 2019 року департаментом з гуманітарних питань міської ради на базі НВК академічного ліцею № 15 проведено засідання педагогічної майстерні для молодих та малодосвідчених вчителів музичного мистецтва.

З яких складових складається педагогічна майстерність учителя? Ці та інші питання обговорювали молоді вчителі музичного мистецтва. Про грунтовне знання свого предмета та нормативно-правових документів, які регламентують освіту зазначила методист методичного кабінету при департаменті з гуманітарних питань Бабенко М.М. Перед молодими педагогами поділились досвідом  роботи: Машошина С.В., вчитель-методист АЛ№ 15, керівник міського методичного об'єднання, з питання планування уроків та уміння володіти технологією добору матеріалу до уроку; Костриця О.Л.,вчитель-методист СЗШ №25, про уміння чітко уявити собі, яким має бути результат навчання та про роботу з документацією вчителя, про самоосвітню діяльність; Іванова В.Г.,вчитель-методист СЗШ № 44, про знання реальних можливостей дітей і вміння розвивати їхні здібності в позаурочній діяльності.

Безумовно, молодий учитель мусить володіти фактичними даними предмета в межах програми. Він зобов'язаний навчитися інтегрувати знання як у самому предметі (внутрішня інтеграція), так і багато знати з близьких предметів (зовнішня інтеграція). Він має знати різноманітні дані, цікаві факти, приклади сучасного етапу розвитку науки, якої навчає учнів, філософію предмета.

Багато запитань було розглянуто про мотивацію учнів. Кожен знає, що налаштованість дітей на навчання — одна з основних складових його успішності. Для чого учень вчиться? Це одночасно складне і просте запитання. І від того, чи зможе вчитель із самого початку свого спілкування з групою їх зацікавити, залежить відсотків 20 успіху. Інші 80 % він добирає на наступних уроках, залучаючи учнів до тієї чи іншої діяльності.

Засідання педагогічної майстерні продемонстрували наявність духу учителювання у молодих педагогів музичного мистецтва та бажання спілкуватися з дітьми.

Переглядів: 356 | Додав: pula | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar