Головна » 2020 » Липень » 30 » НАВЧАННЯ ЗА МІЖНАРОДНОЮ МЕТОДИКОЮ ECERS-3
12:17
НАВЧАННЯ ЗА МІЖНАРОДНОЮ МЕТОДИКОЮ ECERS-3

28 липня завершився перший етап навчання майбутніх експертів оцінювання якості освіти за міжнародною методикою ECERS-3.

 Білоус Світлана, директор ДНЗ №18 «Оленка» - в команді 15 експертів України. Модераторами першого етапу навчання (Ольга Косенчук, начальник відділу дошкільної та початкової освіти ДУ «Український інститут розвитку освіти», Соломія Бойкович , експерт команди підтримки реформ Міністерства освіти і науки України) були створені чудові умови для розуміння специфіки методики ECERS-3.Проведені форми роботи з майбутніми експертами дозволили розкрити кожному свій професійний потенціал, творчо підходити до кожного завдання, висловлювати власні думки. Також, виконуючи завдання, кожен учасник мав змогу оцінити свої знання англійської мови для подальшого самовдосконалення та розширення словникового запасу.
Керівник Інституту Розвитку Освіти Вадим Карандій, на останній зустрічі з учасниками проекту зазначив, що кожен з майбутніх експертів є «Агентом Змін» і професіоналом своєї справи. Протягом серпня організаторами остаточно буде вирішено та розподіллено вектор навчання національних та регіональних експертів з оцінювання якості дошкільної освіти за методикою ECERS-3.

Шкали ECERS- 3 розроблені для оцінки якості освітньої діяльності закладів дошкільної освіти, дошкільних організацій що реалізують освітні програми для дітей від 2 до 6 (7) років. Для комплексної оцінки якості освіти в ECERS-3 використовуються шість підшкал: 1) простір і обладнання; 2) догляд за дітьми; 3) мовлення та грамотність; 4) пізнавальна діяльність; 5) взаємодія; 6) структурування програми;. Кожна з них передбачає 7-бальне оцінювання з позначеннями: 1 (незадовільно), 3 (мінімально), 5 (добре) і 7 (відмінно). Для підвищення точності оцінювання кожного з якісних ознак в методиці оцінювання додані пояснення та приклади для об’єктивного оцінювання .

Всесвітньо визнані надійність і валідність шкал ECERS-3 роблять їх особливо корисними для дослідження якості дошкільної освіти в країні. Сподіваємось, що результатом впровадження методики ECERS-3 в практику оцінювання якості роботи дошкільних закладів в Україні стане початком підвищення якості надання освітніх послуг, покращення умов перебування дошкільнят в закладах дошкільної освіти, й неодмінно при цьому спрямування освітньої політики країни на підвищення статусу педагогів дошкільної освіти.

Переглядів: 288 | Додав: 1106ivanitskaya1106 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar