14 березня на базі середньої школи № 29 був проведений семінар-практикум для вчителів образотворчого мистецтва за темою «Художньо-естетична креативна освіта на уроках образотворчого мистецтва як передумова загальнокультурного розвитку особистості школяра». Щиро зустріли колег учителі закладу.
Відкрила семінар методист методичного кабінету при департаменті з гуманітарних питань Маргарита Миколаївна Бабенко. У своєму виступі вона відмітила, що змінюються мета та зміст освіти, з'являються нові засоби та технології навчання, але урок залишається головною формою навчання. Незмінними є складові уроку, які спрямовані на формування компетентностей, наприклад, компетентності самовираження особистості; принцип науковості в змісті, розвиток інтересу до знань, різноманітність форм і методів та раціональне використання часу на уроці.
Директор закладу Колеснік Анатолій Григорович підкреслив під час презентації освітньої установи, що структура сучасного компетентнісно зорієнтованого уроку повинна відображати сутність процесів, з якими пов’язані методична творчість учителя й активна навчально-пізнавальна діяльність учнів.
Інтегрування українського мистецтва у європейську культуру, інноваційні, незвичайні методи (арт-квест) проведення уроків образотворчого мистецтва, креативний погляд на інклюзивну освіту – все це майстерно відобразили у своїх заходах учителі і учні закладу. Учасники семінару ознайомились з особливостями традиційного китайського мистецтва та навчились створювати картини у незвичайних техніках живопису.
Продуктивним був і методичний коучинг «Палітра креативності», який привабив учителів міста можливістю власноруч випробувати на практиці новітні методи проведення уроків. Арт-поле «Театральний пейзаж» підтвердив виховну функцію мистецтва.
Організаторами і безпосередніми учасниками міського семінару-практикуму розроблені методичні рекомендації відповідно до теми.Кожен учасник семінару-практикуму до свого педагогічного доробку отримав досвід учителів середньої загальноосвітньої школи № 29. |