Інноваційна діяльність педагогів стає на сьогоднішній день основним напрямом реалізації модернізаційних реформ в освіті й одним із суттєвих напрямів переходу до моделі інноваційного розвитку України в цілому.
Оскільки єдино правильним і ефективним шляхом перевірки результативності запровадження інновацій у системі освіти є експеримент, то експериментальна робота є складовою інноваційної діяльності.
В рамках Європейської ініціативи STEM Discovery Campaign та Всеукраїнського фестивалю «STEM-весна» у Дніпропетровській області протягом лютого-травня проводився марафон «Міст ідей» серед учасників обласного експерименту за темою «Розроблення та впровадження навчально-методичного забезпечення STEM-освіти в умовах реформування освітньої галузі».
14.06.2023 власний досвід впровадження STEM презентували загальноосвітні та позашкільні заклади освіти, які є учасниками обласного експерименту, Кам’янської та Нікопольської територіальних громад.
Представники закладів освіти (м. Кам’янське: ЗЗСО № 11, 12, 13, 21, 24, 31, 40, ЛІТ; м. Жовті води: ЦДЮТ; м. Нікополь: ЗЗСО № 4 та 23, «Нікопольський міжшкільний центр трудового навчання та технічної творчості»; м. Покров – ліцей №5; Верхньодніпровський район - Дніпровський ліцей) представили педагогічний досвід у вигляді тріади: STEM-учитель, STEM-учень, STEM-кар’єра.
Координатором групи виступила Брич Катерина Анатоліївна, заступник директора з навчально-методичної роботи комунального закладу «Академічний ліцей №15» Кам’янської міської ради.
Програма STEM-марафону виявилася цікавою та змістовною. Спікери поділилися з учасниками марафону креативними та інноваційними ідеями щодо впровадження STEM-навчання, а саме, як організувати і провести майстер-класи, тренінги, конкурси, змагання, проєкти, STEM-уроки і навіть засідання педради. |