Головна » Статті » Дошкільні навчальні заклади » Новини дошкільної освіти

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ СЕМІНАР
Учасники семінару: представники законодавчої та виконавчої влади України; провідні науковці установ Національної академії педагогічних наук України; викладачі педагогічних ВНЗ та коледжів; керівники та методисти районних, міських, обласних управлінь освіти; керівники, психологи, педагоги дошкільних навчальних закладів, центрів розвитку дитини; загальноосвітніх навчальних закладів, закладів позашкільної освіти; засобів масової інформації.

Досвід роботи Дніпропетровщини представила Бушейко Любов Петрівна, керівник гуртка з інформатики ДНЗ-ЦРД №31 «Барвінок» м.Дніпродзержинська. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі ДНЗ – це одна із самих нових та актуальних проблем у вітчизняній педагогіці. Специфіка введення персонального комп'ютера у процесс виховання дошкільників полягає в тому, що комп'ютери спочатку використовуються в сім'ї, а тільки пізніше в дитячому садку та школі - в умовах коллективного виховання.



В ДНЗ-ЦРД №31 «Барвінок» комп'ютер  для педагогів вже став потужним технічним засобом навчання дітей. На сьогоднішній день комп'ютерні програми, ігри, завдання у своїй роботі застосовують всі педагогічні працівники, що дозволяє розширити можливості педагога, створити базу для залучення дітей до комп'ютерних навчальних програм. У багатьох іграх та програмах присутні елементи новизни, сюрпризності, незвичності, в них використовуються засоби заохочення, що так полюбляють діти. Як відзначив начальник департаменту освіти і науки ОДА Демчик О.І., який ознайомився з роботою закладу на виїзній колегії у березні 2013 року, кабінет інформатики в ДНЗ-ЦРД «Барвінок» є найсучаснішим серед закладів дошкільної освіти нашої області.

З 2011 року функціонує офіційний сайт закладу, активними відвідувачами якого є батьки. Прозорість роботи закладу та якісна організація навчально-виховного процесу сприяє формуванню позитивного іміджу. 

Бушейко Л.П. поділилася досвідом використання комп'ютерів, мультимедіа та інформаційних технологій у якості дидактичних засобів для підвищення мотивації та індивідуалізації навчання, інтелектуального, емоційного та морального розвитку дошкільників: «Якщо сьогодні ми навчимо дитину свідомому, корисному  користуванню інформаційними технологіями, то завтра отримаємо певний результат – високі інтелектуальні показники наших дітей». 
Категорія: Новини дошкільної освіти | Додав: pula (25.04.2013)
Переглядів: 958 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar