Головна » Статті » Дошкільні навчальні заклади » Новини дошкільної освіти

СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ ДЛЯ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ «ДИТИНА У СУЧАСНОМУ МЕДІАПРОСТОРІ»

   Телебачення для дошкільнят — захопливий світ, у якому багато цікавого, проте криються й небезпеки. Тож слід грамотно ознайомлювати дітей із цим видом ЗМІ, формуючи критичне мислення та інформаційну культуру. Також у цей день варто розповісти малятам про людей, які створюють для нас диво на екрані — операторів, режисерів, дикторів, костюмерів тощо, — показати важливість їхньої праці, адже їхня робота залишається “за кадром”, і ми її не бачимо.

    Впродовж дня була представлена робота з дітьми (за рекомендаціями журналу «Джміль»):

-  Сюрпризний момент “Телевистава” з використанням макета телевізора та лялькового театру.

-  Бесіда “Як народилося телебачення”.

-  Вправа “Що може телевізор”: діти називають основні функції телебачення (розповідати про цікаві події, людей, розважати, піднімати і розв'язувати проблеми тощо), а також особливі властивості (наприклад, телебачення дає змогу віртуально “побувати” у далеких країнах тощо).

-  Образотворча діяльність “Телевізор із сірникової коробочки”.

-  Творча гра-імпровізація “Сам собі режисер”: діти беруть інтерв'ю у батьків та своїх друзів, дізнаються, які телепередачі їм подобаються, і “створюють” відповідну пізнавальну або розважальну телепрограму або “показують фільм” (декорації можна зробити з конструктора).

-  Гра-пантоміма “З якого мультика персонаж?”.

-  Гра-розмірковування “Чим можна замінити телебачення?”.

-  Бесіда “Як народжується мультфільм” (“Джміль”, № 1, 2014).

-  Створення мультфільму за коміксом “Бути справжнім українцем”(комікс поданий у журналі “Джміль”, № 1, 2015 та електронному додатку до нього; запитання для бесіди з дітьми — у “ДВ”, 2015, № 8 та на сайті журналу “Джміль”).

-  Фізкультхвилинка “Танцювальний марафон”: діти довільно танцюють під музику з улюблених мультфільмів.

    Учасники семінару зазначили, що  висока інформаційна насиченість занять, різноманітність організаційних форм, широке використання педагогічних технологій в аспекті медіаосвіти створило всі передумови для ефективного підвищення засвоєння  дошкільниками програмового матеріалу та інтерес до процесу навчання. Залучаючи дітей до медіа матеріалів педагоги мають бути особливо чутливими й дуже чітко дотримуватися професійних стандартів.

Категорія: Новини дошкільної освіти | Додав: pula (19.12.2016)
Переглядів: 299 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar