Головна » Статті » Дошкільні навчальні заклади » Новини дошкільної освіти |
ДЕНЬ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА | |
За допомогою публікацій журналу "Джміль” та методичними рекомендаціями управління освіти і навіки впродовж дня з дітьми проводилася робота. Вправа‑імпровізація “Вітаємося з природою”: на прогулянці діти разом з вихователями милувалися природою, знаходили дивовижне і гарне навколо, віталися з деревами й травичкою, комашками і пташками. Діалог‑дослідження “Збережемо та примножимо багатства України” за серією сюжетних малюнків (“Джміль”, №1, 2015 та е‑додаток до нього). Бесіда за екологічним коміксом “Як гукнеться, так і відгукнеться” (“Джміль”, №3, 2014 та е‑додаток до нього): педагоги з малятами розмірковували про те, як потрібно берегти природу і яке відлуння можуть мати різні наші вчинки. Музична гра‑дослідження “Чи є у природи особлива музика?”: музичні керівники разом з дітьми пригадували, як звучать вітер і дощик, як шурхотить листя у вітряну погоду, особливі звуки, що їх можна почути біля струмочка, ставка або моря тощо; підводить малят до думки, що разом усі ці звуки складають особливий оркестр, у якому головний диригент — природа, а кожний музикант важливий і неповторний.
Гра‑дослідження на прогулянці “Слухаємо Природу”: діти прислухалися до звуків природи, визначали серед них “учасників оркестру” і “солістів”. Слухання та обговорення музики “Як звучить дощик?” (п’єса “Дощик” В.Косенка (“Джміль”, №3, 2015). Бесіда‑порівняння за картинами про дощик (е‑додатки до публікації “Музика дощу” (“Джміль”, №3, 2015). Малювання‑імпровізація “Звуки природи”. Добрий день тобі, наше довкілля! Знову в гості до тебе ми йдемо. Ти даєш нам наснагу й дозвілля, Так ставай же найкращим щодень! | |
Переглядів: 660
| |
Всього коментарів: 0 | |