Головна » 2017 » Октябрь » 26 » ЗДОРОВ′ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИЙ АСПЕКТ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ МУЗЕЮ БЕЗПЕРЕРВНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ
12:20
ЗДОРОВ′ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИЙ АСПЕКТ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ МУЗЕЮ БЕЗПЕРЕРВНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ

За ініціативою   департаменту з гуманітарних питань Кам'янської міської ради (директор Оніщенко Т. Я.) відповідно до річного  плану роботи департаменту  19 жовтня 2017 на базі музею безперервної  екологічної освіти в СЗШ №19 (директор Сухракова Л.Ф.) відбулася Дискусійна панель за темою: «Здоров′язбережувальний аспект формування особистості через призму  безперервної екологічної освіти». У своєму виступі «Формування здоров’язбережувальної   компетентності як умова розвитку обдарованої особистості»  методист методичного кабінету Заіка Н.І. окреслила основні аспекти  здоров′язбережувальних  екотехнологій та та їх значення для формування екологічної компетентності  особистості через призму безперервної екологічної освіти. Директор СЗШ№19  Сухракова Л. Ф. доповіла про «Ціннісні аспекти здоров’язбережувальної педагогіки у контексті реалізації основних орієнтирів виховання учні

Присутні на заході  екоініціативні групи СЗШ№5, СЗШ№19, СЗШ№20, НВК №13 розповіли про роботу екоздоров’язбережувального напряму, що проводяться в їх  закладах освіти.

Учасники Дискусійної панелі переглянули відеоматеріали «Вплив біоритмів на здоров′я людини» та «Шкідливі звички і життя людини».  Із зацікавленістю сприйняли учні шкіл виступ  інстуктора з санітарної освіти міського Центру здоров′я молоді та спорту Дон Ю.В.про вплив шкідливих звичок на здоров′я молоді.

Під час дискусії своїм досвідом в  екологічній освіті молоді поділилися  Більницька О. Г., вчитель біології та екології СЗШ№5,   Левченко Т.М., вчитель географії  НВК№13, Годько О. П.,  вчитель біології та екології СЗШ№19,Мережко С. С.,  педагог – організатор СЗШ№20 ім.Стовби. Про впровадження екологічних проектів  в освітній процес своїх  закладів освіти поділилися     бібліотекарі соцміста.

Отже, єдність і послідовність виховного впливу в різних сферах життєдіяльності школяра – як у навчальній, так і поза нею, у сфері сім’ї та побуту, вільного часу – важливий принцип здоров’язбережувальної педагогіки. Музей безперервної екологічної освіти забезпечує безперервний процес виховання молоді, впливає на середовище, де живуть і розвиваються діти, формується їх ціннісне ставлення до себе, морально-правова свідомість і екологічна культура.

Віримо, що учасники Дискусійної  панелі зберуться в гостинній   школі №19 ще не раз і продовжать роботу над формуванням у підростаючого покоління інтересу до здоров’язбережувальних екотехнологій.

Переглядів: 33 | Додав: pula | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar