Набуття професійної компетентності молодого спеціаліста, починається з оволодіння педагогічною професією і охоплює декілька етапів професійного розвитку , протягом яких змінюються життєві та професійні плани, відбувається перебудова структури особистості, визначається провідна діяльність.
Шлях педагога вiд молодого спецiалiста до майстра непростий, успiх якого залежить вiд багатьох факторiв. Особистісно-зорієнтований методичний супровiд професiйного розвитку та надання квалiфiкованої допомоги вiд досвiдчених колег - це незамiнний та один з найважливiших факторiв, що спонукає педагогiв до розвитку професiйної компетентностi.
Саме з метою пiдвищення компетентностi педагогiв закладiв дошкiльноi освiти 14 листопада на базi СДНЗ№13 "Росинка" проведено засiдання асоціації "Нове коло - молодi спецiалiсти" у форматi групи динамічного навчання. На методичному заходi були присутнi 25 вихователiв, 2 вихователi - методисти та 3 керiвники дошкiльних вiддiлень НВК мiста, якi заступили на посади в цьому навчальному роцi.
Заступник начальника вiддiлу освiти департаменту з гуманiтарних питань мiськоi ради Попова Ю. П., привiтала молодих спеціалістів які розпочали свою керiвну та педагогiчну дiяльнiсть, зауважила на важливостi постiйного навчання та саморозвитку в умовах реформування освiти для надання якiсних освiтнiх послуг дошкiльнятам нашого мiста, зробила акцент на інноваційному, творчо-пошуковому компоненті методичної діяльності.
Протягом заходу, учасники мали змогу ознайомитись з особливостями оволодіння професією, адаптації до неї. В площині соціальних ситуацій , шляхом активної участі , відбулося первинне засвоєння молодими спеціалістами педагогічних норм, необхідних прийомів та технологій;
Зусиллями команди педагогів СДНЗ№13 «Росинка» під час заходу створенні умови для взаємонавчання , обговорення важливих питаннь дошкiльноi освiти, представлено колегам безлiч iнтерактивних форм роботи, якi доцiльно впроваджувати в роботу з дiтьми та батьками.
За результатами роботи групи динамічного навчання молоді спеціалісти отримали можливість , окреслити для себе iндивiдуальний шлях професiйного розвитку. |