Головна » 2019 » Червень » 24 » УЧАСТЬ ПЕДАГОГІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У МЕТОДИЧНОМУ ЗАХОДІ «ЧЕРВНЕВІ МЕТОДИЧНІ СТУДІЇ»
07:19
УЧАСТЬ ПЕДАГОГІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У МЕТОДИЧНОМУ ЗАХОДІ «ЧЕРВНЕВІ МЕТОДИЧНІ СТУДІЇ»

20 - 21  червня педагоги дошкільної освіти міста взяли участь у методичному заході «Червневі методичні студії», організований науково-методичним центром кафедри дошкільної та початкової освіти Дніпровської академії неперервної освіти.  Протягом двох днів методисти науково-методичного центром разом з методистами міських та районних відділів освіти області, корекційними педагогами закладів дошкільної освіти обговорювали важливі питання удосконалення якості дошкільної освіти, методичної роботи з кадрами, забезпечення   рівного доступу до здобуття дошкільної освіти в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа». Також в роботі з методистами взяла участь начальник відділу дошкільної освіти та соціального захисту управління дошкільної, позашкільної та загальної середньої освіти департаменту освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації Ісаєва О.В., яка акцентувала увагу на нормативно-правовій базі організації інклюзивної освіти в закладах дошкільної освіти, порядку складання освітньої програми закладу згідно ЗУ «Про освіту», «Про дошкільну освіту» (зі змінами).

Методистами науково-методичного центру було представлено матеріали методичного супроводу освітньо – виховної діяльності в закладах дошкільної освіти, надано практичні рекомендації. Власним досвідом з впровадження інноваційних технологій в роботі з дітьми, що мають особливі освітні потреби поділилися корекційні педагоги нашого міста Сахно С.С. (ДНЗ-ЦРД №24 «Казка») за темою «Ігри з нитками, як засіб корекційного впливу на пізнавальний  розвиток дітей , Гранатова Н.А. (ДНЗ-ЦРД №27 «Орлятко»)

«Технології нетворкінгу в роботі корекційного педагога».  Також було оголошено кращі роботи обласного конкурсу « Від дошкілля до Нової української школи», в якому творчий колектив дошкільного відділення  Ліцею НІТ став дипломантом.

Результатом роботи методичних зустрічей став обмін досвідом, спілкування в творчій атмосфері, отримання важливих методичних рекомендацій для використання в роботі кожного закладу дошкільної освіти.

             

Переглядів: 321 | Додав: pula | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar