Головна » 2022 » Грудень » 10 » СУЧАСНО, ІННОВАЦІЙНО
12:02
СУЧАСНО, ІННОВАЦІЙНО

Сучасний етап модернізації системи освіти характеризується посиленням уваги до особистості, спрямування зусиль педагогів на розвиток творчого потенціалу учасників навчально-виховного процесу. Реалізація нових векторів розвитку освіти потребує використання інноваційних педагогічних технологій, творчого пошуку нових чи вдосконалених концепцій, принципів, підходів до освіти, суттєвих змін у змісті, формах і методах навчання, виховання, управління педагогічним процесом в закладах освіти.

Інноваційне навчання − це такий навчальний процес, що будується як творча взаємодія вчителя і учнів, котра максимально спрямована на самостійний пошук учнями нових знань, нових пізнавальних орієнтирів високого рівня складності, вироблення загальнолюдських норм та цінностей, оволодіння мистецтвом рефлексії. Мета інноваційного навчання − розвивати в учнів можливості творчо освоювати новий досвід .Нове у педагогіці − це не лише ідеї, підходи, методи, технології, але й той комплекс елементів чи окремі елементи педагогічного процесу, які несуть у собі прогресивне начало, що дозволяє у змінених умовах і ситуаціях достатньо ефективно вирішувати завдання виховання та освіти.

Саме на ці  питання було сконцентровано увагу під час проведення міського семінару керівників шкіл міста за участю  директора  департаменту з гуманітарних питань КМР Реви Н.В.,начальника відділу освіти КМР Живаги О.А., який відбувся 7 грудня 2022р. на базі освітнього закладу «Гімназія №17» СУЧАСНО, ІННОВАЦІЙНО( директор Мартиненко І.І.).

 Учасники семінару  розглянули питання  створення відкритої, прозорої та зрозумілої системи оцінювання, побудови демократичного освітнього середовища сучасного закладу освіти, а творча група педагогів гімназії №17 поділилася власним досвідом з питання роботи закладу на принципах партнерської взаємодії і  рівня комунікації між закладом та батьками. Відбулося спільне обговорення питання щодо розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти та креативний кейс : експрес-обмін управлінськими лайфхаками «Свій-своєму-про своє»( Живага О.А.) . Колектив гімназії на чолі з директором Мартиненко І.І. підготували  ресурсний антистрес:  розкрили творчий потенціал вчителя «Від талановитих вчителів до талановитих учнів»,запросивши присутніх на відвідування вистави театру – студії «17 Квартал» «В ніч перед Різдвом».

 При підбитті підсумків роботи семінару була дана  висока оцінка роботі колективу, спрямованої на підвищення  професійної компетентності та формування їх готовності до роботи в умовах становлення нової української школи. Такий обмін досвідом роботи визнано не тільки доцільним, а й необхідним .Впевнено можемо констатувати: творчу співдружність визнано інноваційною, неформальною, динамічною, мотиваційною.

Переглядів: 119 | Додав: 1106ivanitskaya1106 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar