Головна » 2019 » Февраль » 15 » СЕМІНАР–ПРАКТИКУМ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
19:10
СЕМІНАР–ПРАКТИКУМ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

13 лютого на базі СЗШ №  42 відбувся семінар – практикум вчителів початкових класів за темою: «Формування життєвих компетентностей молодших   школярів на засадах  педагогічної спадщини   В.Сухомлинського в умовах НУШ».

Відкрила  семінар методист методичного кабінету при департаменті з гуманітарних питань Коваленко Т.О. У  вступному слові звернула увагу на ідеї В.Сухомлинського як складові успіху освітнього середовища Нової української школи, серед них: зміст освіти, заснований на формуванні компетентностей; гуманістична педагогіка, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками; орієнтація на потреби учня в освітньому процесі, дитиноцентризм; педагог, який має свободу творчості й розвивається професійно. Директор школи Мартиненко І.І. розповіла про досягнення та надбання педагогічного колективу школи, презентувала  фільм, створений групою вчителів, про впровадження Концепції НУШ в освітній процес закладу та роботу вчителів початкової школи,

Ранкова зустріч з учасниками семінару, яку провела керівник методичного об’єднання вчителів початкових класів Костогриз М.В,  створила позитивну атмосферу,  стимулювала учасників уважно слухати співрозмовників, обмінюватися думками та залучила на участь у спільній діяльності.

Змістовною і актуальною була практична частина, де освітяни продемонстрували високий професійний потенціал: Хамраєва В.Б. у 2 класі на уроці зв’язного мовлення «Турботлива матуся»,  Юрченко С.М. в 4 класі на уроці позакласного читання за творами В. Сухомлинського. Усі присутні були вражені творчою атмосферою на уроках, ґрунтовними знаннями і вміннями дітей, креативним підходом вчителів щодо використання прийомів і методів для досягнення мети уроку.

З метою ознайомлення з досвідом роботи вчителів перших  класів Костогриз М.В., Оровецької С.Ю. учасникам семінару було запропоновано уявити себе першокласниками і відчути різноманіття дидактичних ігор на різних етапах уроків   з предмету «Я досліджую світ» з теми «Тварини взимку» та з математики  «Цікаві цеглинки».

На засіданні МО вчителів початкової школи розглянули питання «Формування життєвих компетентностей молодших школярів на засадах педагогічної спадщини В.Сухомлинського в умовах НУШ» та обговорили особливості та проблеми НУШ.

Насичену програму семінару було розвантажено хвилинкою релаксації «Happy art» - мистецтво щастя, яку провела практичний психолог Свєшнікова Н.П. Зацікавлення та живий інтерес у учасників семінару викликало заняття з виготовлення листівки   технікою «скрапбукінг»  (поєднання традиції українського народу з сучасним мистецтвом)., яку провела Нікіша О.П., вчитель початкових класів та трудового навчання.

До участі в семінарі також залучилися  юні  науковці. Вони представили результати своєї дослідницької роботи – спільний проект вчителів і учнів «Казковий світ В. Сухомлинського». Заступник директора Шабаєва С.М. звернула увагу  присутніх на   можливості залучення ресурсів для реалізації учнівських досліджень.

Заключним акордом завершення семінару став спільний проект вчителів та учнів «Від талановитих вчителів до талановитих учнів», який показав, що школа № 42 – школа –родина, де панує атмосфера партнерства вчителів, батьків, учнів.

Творча атмосфера семінару сприяла плідній співпраці, вчителі мали можливість висловити думки та обмінятись досвідом роботи з порушеної проблеми.

Переглядів: 207 | Додав: pula | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar