Головна » 2019 » Март » 13 » СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ ДЛЯ ЗАСТУПНИКІВ ДИРЕКТОРІВ З НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ ШКОЛИ І СТУПЕНЯ
18:37
СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ ДЛЯ ЗАСТУПНИКІВ ДИРЕКТОРІВ З НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ ШКОЛИ І СТУПЕНЯ

13 березня 2019 року на базі КЗ «НВК №37 ім. М. Самойловича» відбувся семінар-практикум для заступників директорів з навчально-виховної роботи  школи  І ступеня за темою «Розвиток наскрізних умінь як інтегрована якість особистості ХХІ століття».

За традицією НУШ робота учасників семінару розпочалася з ранкової зустрічі, на якій Коваленко Т.О., методист методичного кабінету при департаменті з гуманітарних питань, озвучила програму дня, директор закладу Гончар Н.М. презентувала освітнє середовище навчально-виховного комплексу №37 ім. М. Самойловича, заступник директора   з навчально-виховної роботи  Захарченко Е.М. поставила перед учасниками семінару завдання: простежити інструменти розвитку окремих наскрізних умінь під час відвідування фрагментів уроку, що були запропоновані закладом.

Змістовні лінії «Мовно-літературна галузь» та «Театралізуємо», що  реалізуються у навчальних предметах та  ляльковому театрі, презентувала вчитель першого класу НУШ Нельга А.А., яка  засвідчила, що залучення учнів до сценічної творчості, коли школярі набувають акторського досвіду, зокрема досвіду імпровізації, забезпечує розвиток емоційного інтелекту, творчого мислення, самосвідомості, ініціативності, вміння мобілізувати інших та співпрацювати в парі і групі.

Розширити інструментарій педагога по роботі з літературним твором допомогла корисна форма роботи «Новий діалог з давньою казкою». Гостям було запропоновано скористатись технологіями й методами розвитку критичного мислення та придумати до переглянутої казки «Ріпка» кінцівку на новий лад або скласти вінегрет казок.

Майстер-клас «У мерцішори нитки сплітаємо - весну-красну стрічаємо», проведений вчителем першого класу НУШ Євдокимовою Л.В., був логічним продовженням весняної тематики, яка простежувалась і на фрагментах інтегрованих уроків. Жоден із учасників семінару не залишився без прикраси мерцішору – символа свята зустрічі весни, виготовленого власноруч.

Досвідом роботи Школи молодого вчителя поділилась заступник директора   з НВР Захарченко Е.М.  та запропонувала одну із форм роботи – педагогічний апгрейд, що сприяє підвищенню рівня підготовки педагогів з питання інтеграції освітнього процесу, формує професійний досвід педагогів через переосмислення власної педагогічної діяльності. Для практичної роботи всі об’єдналися у робочі групи. Робота в групах була жвавою, бо запропоновані завдання були нестандартними, цікавими, такими, що спонукали до спільних дій. Учасники семінару в ході ділової гри з’ясували для себе особливості різних видів інтеграції й навчалися застосовувати у практичній діяльності.

Підсумком  роботи семінару стало  створення інтелект-карти: цілісний освітній простір дитини НУШ.

Присутні висловили глибоку вдячність адміністрації, вчителям КЗ «НВК №37 ім. М. Самойловича» за високий рівень підготовки і проведення семінару-практикуму.

Переглядів: 96 | Додав: pula | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar