Головна » 2018 » Декабрь » 26 » СЕМІНАР – ПРАКТИКУМ ДЛЯ ВИХОВАТЕЛІВ ГРУП ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ МІСТА
15:38
СЕМІНАР – ПРАКТИКУМ ДЛЯ ВИХОВАТЕЛІВ ГРУП ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ МІСТА

«Освіта, яка не вчить жити успішно в сучасному світі, не має ніякої цінності. Кожен із нас приходить у життя з природженою здатністю жити щасливо і успішно. А ми повинні збагатити цю здатність знаннями і навичками, які допомогли б нам її реалізувати якомога ефективніше».  Ці слова належать Ро́берту То́ру Кийоса́ки американському письменнику – оратору.

Саме темі виховання дітей, які розуміють самі себе, навколишній світ, адаптуються до нього, набуваючи знань та звичок відповідно до вимог суспільства і був присвячений міський семінар – практикум для вихователів груп продовженого дня загальноосвітніх навчальних закладів міста, який пройшов на базі НВК №36 у грудні 2018 року. Педагоги зібралися, щоб обмінятися досвідом щодо методів організації роботи з дітьми в позаурочний час та отримати у подарунок від Святого Миколая професійний зріст.

Методист методичного кабінету Департаменту з гуманітарних питань Кам’янської міської ради  Коваленко Тетяна Олександрівна у своєму вступному слові зауважила, що зусилля сучасного педагога мають бути направлені на виховання таких якостей особистості, які відповідатимуть запиту сучасного суспільства, на формуванні у дітей умінь використовувати  набуті знання у реальному житті, критично мислити, обирати власні стратегії, стиль, адаптуватися в різних ситуаціях й оточенні, постійно працювати над самовдосконаленням та самореалізацією.

Директор НВК № 36 Галагуза О.В. підкреслив важливість семінару, оскільки робота в групах продовженого дня має величезне значення у вихованні дітей та  сприяє розвитку і формуванню їх соціальної активності. Заступник директора з навчально-виховної роботи Давиденко Ю.А. ознайомила присутніх з планом проведення семінару-практикуму, визначила шляхи реалізації питання соціалізації молодших школярів в умовах груп продовженого дня.

У ході семінару вихователі ГПД з іншими педагогами та керівниками гуртків навчально-виховного комплексу продемонстрували ефективність позаурочних форм роботи в групах, спрямованих на соціальне становлення вихованців в умовах компетентнісного підходу до освітнього процесу.

Психолог Ю.В.Сінчишина та соціальний педагог Грицаєнко Г.С. провели майстер-клас з учасниками семінару, на якому ознайомили вихователів з арт-практиками, направленими на соціалізацію дітей.

Педагоги працювали над завданням техніки  «Людина та її талант», освоювали проектну методику «Морські скарби»,  арт-практику «Вавілонська вежа».

Присутні відвідали спортивну годину, яку провела учитель-методист Колесник В.К. Ця складова семінару продемонструвала сприяння успішної соціалізації учнів через взаємні дії в реалізації спільних завдань в рухливих іграх, розвиток особистості кожної дитини у формуванні здоров’язбережувальної  компетентності; виховування особистої відповідальності, почуття взаємоповаги.

Увазі педагогів було запропоновано заняття гуртка образотворчого мистецтва «Креатив», керівником якого є Василевська Г.В. Діти разом з учасниками семінару перетворилися на казкових ельфів і колективно створили «Ялинку друзів». Спільна робота  сприяла формуванню навичок і вмінь співпрацювати в команді,  вихованню естетичного розвитку особистостей, збагаченню  емоційно-естетичного досвіду учнів під час художньо-практичної діяльності; реалізувала потребу в творчому та духовно-естетичному самовдосконаленні.

На високому методичному рівні була проведено фрагмент самопідготовки з математики та української мови вихователем ГПД 3-х класів Тарасовою С.М.

На клубній годині «Подорожуємо дорогою Добра» вихователь Тищенко В.О. разом з учнями  з’ясовували, як уникати та розв’язувати конфлікти.

Презентація роботи гуртків творчого напрямку: вокальної студії «Гармонія» (музичний керівник Набієв Ю.М.), студії бального танцю «Елегія» (художній керівник Дремін М.І.),  хореографічного колективу естрадного танцю «Апельсин» (художній керівник Кірієнко Л.Л.) довела, що гурткова робота є невід’ємною складовою у формуванні соціальних навичок молодших школярів.

Підкорили серця учасників семінару наймолодші вихованці ГПД – учні 1–х класів. Разом зі своїм вихователем Кучер О.М. малята обіграли  казку «Вовк і семеро козенят» на новий лад. Підготовка до вистави сприяла  збагаченню індивідуального досвіду дітей позитивними враженнями від спільної діяльності; формуванню  соціальних  вмінь та навичок, готовності та здатності брати іншого до уваги, працювати в команді. Наймолодша група продемонструвала злагоджену роботу колективу.

Підсумовуючи роботу семінару, учасники зазначили, що організація роботи груп продовженого дня в такому напрямку неодмінно принесе позитивні результати і сформує в учнів уміння жити в суспільстві.

Переглядів: 49 | Додав: pula | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar