Головна » 2019 » Жовтень » 30 » СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ «ІННОВАЦІЙНИЙ ПРОСТІР НУШ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ»
10:06
СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ «ІННОВАЦІЙНИЙ ПРОСТІР НУШ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ»

29 жовтня 2019 року на базі закладу загальної середньої освіти №7  відбувся семінар-практикум для вчителів початкових класів за темою «Інноваційний простір НУШ для формування ключових компетентностей молодших школярів». Відкриваючи семінар, Т.О.Коваленко, методист методичного кабінету ознайомила присутніх із планом роботи семінару, звернула увагу на процеси реформування освітнього простору, що пов`язані з введенням нових Державних стандартів, в яких передбачено якісний професійний супровід їх впровадження, також підкреслила важливість обраної теми та зазначила, що успіх усіх інноваційних змін в освіті в першу чергу залежить від учителя, від його творчого потенціалу.  Директор школи   М.І. Лисенко презентувала роботу закладу, ознайомила присутніх з новими орієнтирами діяльності педагогічного колективу в умовах реформування освіти. Матухно Лілія Анатоліївна окреслила питання реалізації ідей НУШ в освітньому просторі школи і наголосила, що актуальність обраної теми даного заходу обумовлено головним завданням сучасної освіти - формування у молодших школярів необхідних життєвих компетентностей.

Наступним етапом роботи семінару – практикуму став методично-практичний модуль, де були представлені інноваційні форми роботи, спрямовані на вдосконалення професійної компетентності вчителів. Практичний блок мав на меті показати, що вчитель постійно має займатися самоосвітою, шукати нові методи, прийоми, інноваційні технології навчання дітей та поширити досвід вчителів початкових класів, який надихає до вдосконалення практичних умінь педагогів до творчості, креативності, бажання прийти до малечі з новими цікавими ідеями.  Вчителі активно включилися в роботу семінару, відвідавши майстер-класи, психологічну студію, батьківські збори.

А калейдоскоп проектів «Налагоджуємо міжпредметні зв’язки», під час якого пройшли фрагменти інтегрованих уроків   (основи здоров'я  – фізична культура, математика - фізкультура) показав, що застосування інтегрованих технологій та інтерактивних форм і методів сприяють формуванню предметних компетентностей учнів, їх навичок і вмінь, створенню атмосфери співробітництва, активної взаємодії. У рефлексивно – аналітичному модулі учасники обмінялися думками з теми семінару, заповнивши щоденник вражень.

Сподіваємось, що  досвід роботи вчителів початкової школи  стане в нагоді всім педагогам міста.

                

Переглядів: 257 | Додав: pula | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar