Відповідно до плану роботи департаменту з гуманітарних питань на 2019 рік 17 жовтня на базі КЗ «Середня загальноосвітня школа № 5 ім. Г.Романової» відбулося розширене засідання колегії з питань освіти при департаменті з гуманітарних питань Кам’янської міської ради.
На засідання були запрошені керівники закладів загальної середньої освіти. Колегія розглянула питання:
- Про здійснення інноваційної та експериментальної роботи взакладах загальної середньої освіти міста відповідно до наказу МОіН України від 11.07.2017 р. № 994 «Про внесення змін до Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності» (доповідач - Ващенко В.А., завідувачка методичним кабінетом при департаменті з гуманітарних питань міської ради);
- Про хід виконання заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді у закладах освіти на виконання наказу МОН України від 16.06.2015р. № 641 (доповідачі - Бабенко М.М., Фіалко В.В., методисти методичного кабінету при департаменті з гуманітарних питань міської ради).
- Про звіт керівників закладів загальної середньої освіти щодо використання освітньої субвенції (доповідач - Лапшина Г.Ю., заступник директора з фінансово-господарських питань департаменту з гуманітарних питань міської ради).
Досвідом впровадження науково-педагогічного проекту «Інтелект України», як нового погляду на організацію освітнього процесу, поділилася Буй В.В., директор колегіуму №16, про співпрацю школи та місцевої громади у формуванні та вихованні ціннісних орієнтирів особистості – Шпачинська Н.Є., директор СЗШ№ 38. Клімова Н.А., директор СЗШ№4 ім.А.С. Макаренка, акцентувала увагу присутніх на розвитку громадянської зрілості учнівської молоді в умовах оновлення змісту освіти.
Директор департаменту з гуманітарних питань міської ради Онищенко Т.Я. підвела підсумки засідання колегії з питань освіти. Тетяна Яківна зазначила, що інноваційна діяльність – це розумне поєднання сучасної школи з оновленим змістом і структурою освіти з класичними тенденціями освіти.
Національно-патріотичне виховання є важливим засобом навчально-виховної роботи, тому одним із головних завдань педагога має бути забезпечення переходу від усвідомлення учнями патріотизму, як цінності, до бажання патріотичного діяння. |