Головна » 2018 » Октябрь » 26 » РОБОТА З БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ В РАМКАХ ТЕМАТИЧНОГО ТИЖНЯ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ МІСТА
11:42
РОБОТА З БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ В РАМКАХ ТЕМАТИЧНОГО ТИЖНЯ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ МІСТА

Сьогодні проблема безпеки розглядається, як базисна потреба людини, тому на заклад дошкільної освіти покладається відповідальність за цілеспрямоване формування у дітей ціннісного ставлення до власного здоров’я, адекватних реакцій на різноманітні чинники ризику для життя.

Щороку в жовтні та квітні в закладах дошкільної освіти міста проводиться робота з безпеки життєдіяльності в рамках Тематичного Тижня. Педагогічні колективи протягом тижня реалізують завдання, спрямовані на підвищення ефективності освітньо-виховної роботи з дітьми з питань особистої безпеки та захисту життя, поглиблення теоретичних знань та закріплення практичних навичок вихователів щодо формування у дошкільнят ціннісного ставлення до власного здоров’я і життя , пропагування здорового способу життя серед батьків та їх дітей, інтегрування родинного і суспільного виховання з проблеми безпеки життєдіяльності дітей.

Впродовж тижнів з безпеки життєдіяльності проведені наступні заходи :

1. Підготовлено інформаційні та консультативні матеріали для батьків:

- «Батькам про правила дорожнього руху»

- «Дитина та вулиця»,
- «Небезпека піротехнічних виробів під час новорічних святкувань»
- Усний журнал для батьків «Хай дитина знає кожна – жартувать з вогнем не можна».

2. Оформлено пам'ятки для батьків та дітей:

- «Дії під час виникнення пожежі»,
- «Попередження пожежі від пустощів та необережного поводження з вогнем»,
- «Попередження дорожньо-транспортного травматизму серед дітей дошкільного віку»,
- «Забезпечення особистої безпеки дітей дошкільного віку».

3.Проведено бесіди з дітьми:

- «Гігієна очей»,
- «Що таке здоров'я»,
- «Коли людина хворіє»,
- «Їж корисну для здоров'я їжу»,
- «Природа навколо нас»,
- «Природа мати, коли ти добре знаєш її»,
- «Небезпечні тварини»,
- «Як вберегти свій будинок від пожежі»,
- «Свої-чужі»,
- «Природні та стихійні лиха»,
- «Вогонь злий і добрий»,
- «Бесіда про працю водіїв»,
- «Як зберегти повітря чистим»,
- «Бесіда про професію пожежника»,
- Розповідь-бесіда «Чому шкідливо пити брудну воду».

4. Переглянуто та обговорено:

- фільми«Будь уважним на дорозі», «Не жартуй з вогнем!»ілюстрацій із серії „Пожежа”, “Повінь”, “Радіація”, “Буревій”, “Землетрус”, “Аварія” „Надзвичайні ситуації”, “Екологія навколо нас” , „Лікарські рослини”,бесіди за сюжетом,

5. Проведено сюжетно-рольови ігри:

- „ Пожежники”,
- „ Сім'я”,
- сюжетно-рольові ситуативні ігри (“Повінь”, “Радіація”, “Гроза”, “Землетрус”, “Аварія”), спрямовані на вироблення навичок поведінки в різних ситуаціях,
- ігри – вікторини “Школа допомоги у надзвичайних ситуаціях”,
- вправи “Вогонь який”, “Обери правильний предмет”,“Допоможи потерпілому”, “Куди поспішають машини”.

9. Проведено інтегровані заняття з ОБЖД, театралізовані вистави, розваги, квести, , екскурсії та зустрічі з представниками пожежних частин.

Спільна робота з педагогами, дітьми та батьками забезпечить дітям перед вступом до школи різноманітно та повно засвоїти навички практичної безпечної життєдіяльності й усвідомити, що її життя та здоров'я – це найдорожче багатство. А дотримання дітьми правил безпечної поведінки та захисних принципів обов’язково допоможе їм у різних життєвих ситуаціях.

Переглядів: 21 | Додав: pula | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar