Головна » 2019 » Грудень » 19 » ПІДСУМКИ КОНСУЛЬТАТИВНО-МЕТОДИЧНОГО ВИЇЗДУ ДО ЗДО№ 49
15:37
ПІДСУМКИ КОНСУЛЬТАТИВНО-МЕТОДИЧНОГО ВИЇЗДУ ДО ЗДО№ 49

Підведено підсумки консультативно-методичного виїзду до комунального закладу «Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №49 «Журавлик» (директор Сокольцова Н.С.). Захід проведено згідно річного плану роботи відділу освіти департаменту з гуманітарних питань з метою надання допомоги адміністрації в організації освітніх і управлінських процесів ЗДО та внутрішньої системи забезпечення якості освіти.

Заклад утворено шляхом виділу з НВК №36 у квітні 2019 року.

Облаштування території та розташування приміщень закладу є раціональним та безпечним, в групових осередках забезпечується комфортне перебування дітей та якісна організація освітнього процесу. Педагогічні працівники застосовують освітні технології, спрямовані на формування ключових компетентностей і наскрізних умінь дітей дошкільного віку відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти. Цікавим є напрацьований досвід з планування та реалізації діяльності педагогів та батьків щодо запобігання будь-яким проявам дискримінації, булінгу в закладі.

На допомогу педагогічним працівникам створено методичний кабінет, вихователем-методистом Гордієнко Н.В. проводиться цілеспрямована робота з поширення серед учасників освітнього процесу знань щодо забезпечення цілісного розвитку дитини, його фізичних, інтелектуальних і творчих здібностей шляхом виховання, навчання, соціалізації. Використовуються  різноманітні форми роботи з родинами вихованців.

Дотримуються санітарно-гігієнічні вимоги щодо освітлення, водопостачання, опалення та повітряно-теплового режиму; утримання приміщень та обладнання у порядку та чистоті. Організація харчування  відповідає санітарно-гігієнічним вимогам, здійснюється відповідно до норми; медичне обслуговування дітей сприяє зміцненню та збереженню життя та здоров’я у здобувачів освіти.

Адміністрації та працівникам ЗДО №49 «Журавлик» надано конкретні рекомендації щодо відпрацюванню стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторингу виконання поставлених цілей і завдань; формуванню  інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору; впровадження в освітньому процесі неперервності змісту освітніх ліній інваріативної складової та подальшого виконання заходів по зміцненню матеріальної бази, організації харчування та медичного обслуговування.

Переглядів: 263 | Додав: pula | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar