Головна » 2018 » Февраль » 26 » ПЕДАГОГІКА ПАРТНЕРСТВА ТА ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИКЛАДАННІ СУСПІЛЬСТВОЗНАВЧИХ ДИСЦИПЛІН
09:03
ПЕДАГОГІКА ПАРТНЕРСТВА ТА ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИКЛАДАННІ СУСПІЛЬСТВОЗНАВЧИХ ДИСЦИПЛІН

Згідно з планами роботи департаменту з гуманітарних питань міської ради, міського методичного кабінету та ММО вчителів  суспільствознавчих дисциплін  22 лютого на базі комунального закладу  «Навчально – виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад» №26» Кам’янської міської ради  відбувся семінар-практикум для вчителів суспільствознавчих дисциплін закладів  загальної середньої освіти міста за темою: «Педагогіка партнерства та інноваційні  технології  у викладанні  суспільствознавчих  дисциплін як засіб  реалізації наскрізних змістових  ліній і формування в учнів ключових  компетентностей».

Відкриваючи семінар, завідуюча методичним кабінетом департаменту з гуманітарних питань  міської ради Ващенко Валентина  Андріївна,   акцентувала  увагу  на оновленні  змісту історичної освіти  в умовах реформування  галузі. Ващенко  В.А. зазначила, що реформування педагогіки загальної  середньої освіти передбачає перехід до педагогіки партнерства між учнем, вчителем і батьками, що потребує ґрунтовної підготовки вчителів за новими методиками і технологіями навчання, осмислення педагогічними працівниками нової  філософії  освіти.

Директор  НВК № 26  Сокуренко  Ліна  Володимирівна ознайомила гостей з історією, традиціями, перспективами розвитку навчально-виховного комплексу. Про спільні здобутки та перемоги педагогів і учнів  закладу учасники семінару дізналися, переглянувши фільм, підготовлений медіа-центром НВК «Пролісок». Наступний відео сюжет  розкрив  зміст,  принципи та особливості педагогічної діяльності  вчителя суспільствознавчих  дисциплін  Приймак Наталії  Іллівни.

Заступник директора Синельна Наталія Іванівна  в своїй доповіді  розкрила науково-методичні засади впровадження педагогіки  партнерства, її принципи  та  ідеї.  Відмітила, що доцільне поєднання інтерактивних та інформаційно-комунікаційних технологій дає можливість вчителю вдало реалізовувати наскрізні змістові лінії та формувати в учнів ключові компетентності, зазначені  в Концепції нової української школи.

Практичне застосування інтерактивних та інформаційно-комунікаційних технологій, дотримання  принципів педагогіки  партнерства, систему роботи по формуванню ключових   компетентностей  продемонструвала  на  уроці  з всесвітньої  історії в 8  класі за темою «Промисловий переворот та сяйво Просвітництва» спеціаліст вищої категорії  Приймак Наталія Іллівна.

Практичний психолог Паронік Ольга Володимирівна ознайомила учасників семінару з психологічними аспектами створення ситуації успіху та інтерактивної взаємодії між учителем і учнями у рамках педагогіки партнерства. 

Під час майстер-класу «Конструювання уроку з інтерактивною дошкою в програмі White Board», який провів вчитель інформатики Торговицький Олександр  Олександрович,  вчителі суспільствознавчих дисциплін працювали з інструментами програмного забезпечення дошки. 

Цікавим, нетрадиційним, практично спрямованим, насиченим інноваційними технологіями був педагогічний  практикум з елементами тренінгу «Тайм-менеджмент  для педагогів», який провели практичний психолог Підгорна Оксана Миколаївна та вчитель інформатики Ткач Людмила Максимівна.

З історико-краєзнавчою роботою закладу ознайомили гостей екскурсоводи  шкільного музею під керівництвом вчителів початкових класів Вайло Діани Володимирівни та Панкратової Ганни Тарасівни.

Родзинкою семінару став  інтелект - хол  «Cherche  la  femme. Жінки, що  змінили світ», підготовлений творчою групою вчителів.  Пізнавально-музичний захід,  учасниками  якого були  учні, батьки, вчителі та гості  закладу, додав присутнім гарного настрою та  приємних  емоцій.

Учасники семінару дали високу оцінку злагодженій роботі педагогічного, учнівського та батьківського колективів і висловили готовність до подальшої співпраці.

Переглядів: 153 | Додав: pula | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar