Головна » 2017 » Июль » 13 » ОЗДОРОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ МІСТА
16:17
ОЗДОРОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ МІСТА

Літо – час оздоровлення дітей і з 1 червня заклади дошкільної освіти міста переведено на літній режим роботи.

Літо для дошкільнят – це час для реалізації мрій, активних ігор, появи нових друзів. Для працівників дошкільного навчального закладу літо – це відповідальна пора, адже необхідно створити належні умови, щоб реалізувались дитячі мрії, з'явились нові яскраві враження, малюки зміцніли, засмагли, відпочили, а ще - дізналися багато нового. Належна організація літнього оздоровлення та відпочинку має велике значення для відновлення сил, поліпшення стану здоров’я малюків: діти частіше бувають на свіжому повітрі, на майданчиках, адже саме тут відбуваються основні оздоровчі моменти.

Попередньо перевірено стан навчально-матеріальної бази закладів, раціональність та ефективність використання обладнання для організації навчально-виховного процесу, створення безпечного оточуючого середовища в приміщенні та на території закладу.

Департаментом з гуманітарних питань проводяться вибіркові перевірки закладів, першочергова увага акцентується на таких моментах: безпечність обладнання; оновлення розміток на ігрових і фізкультурному майданчиках стан тіньових навісів, відкритих басейнів, інших споруд; завезення (заміну) піску та облаштування пісочниць. Першочергова увага приділяється дотриманню санітарних норм і правил та профілактиці харчових отруєнь у дітей: харчування в закладах збалансоване і максимально збагаченим свіжими овочами та фруктами.

  • оздоровчий період змінено розклад занять і розпорядок дня вихованців: прогулянки довші; додано ігри з водою; збільшено тривалість і різноманітність рухливих ігор; проводяться загартовувальні процедури. Педагогами закладів використовуються  нетрадиційні методи оздоровлення: аромотерапія, піскотерапія, ходьба та біг по траві, піску босоніж, ходьба по доріжці здоров’я. З дітьми систематично проводяться ранкова і корегуюча гімнастики, рухливі, конструкторські, творчі ігри, екскурсії, піші переходи, цільові прогулянки за межи дитячого садка, розваги, змагання, конкурси малюнків. Такі форми роботи сприяють закріпленню, уточненню, розширенню запасу набутих упродовж навчального року знань, уявлень про навколишній світ і самих себе, збагаченню досвіду застосування практичних умінь, навичок у процесі різних видів дитячої діяльності: рухової, ігрової, пізнавальної, комунікативно-мовленнєвої, художньої, предметно-практичної тощо.

Організована відповідна робота з вихованцями та їх родинами з безпеки життєдіяльності дітей: правил дорожнього руху, поведінки на вулицях, у транспорті, при зустрічах з незнайомими людьми, безпечної поведінки під час відпочинку на сонці, воді, у лісі, користування електричними і газовими приладами, запобігання харчовим отруєнням і кишковим інфекціям та ін.

Спільними зусиллями педагогічного, медичного і обслуговуючого персоналу закладів дошкільної освіти міста вирішуються завдання - в повній мірі використати сприятливі для зміцнення здоров'я і фізичного розвитку дітей літні умови і застерегти вихованців від можливих небезпек.

Сяйвом сонця все залито,

В нас гостює справжнє ЛІТО!

Кольорове та яскраве,

Запашне, смачне, цікаве!

Переглядів: 90 | Додав: pula | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar