Головна » 2013 » Ноябрь » 19 » НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР ДЛЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИХ ЗАКЛАДІВ
11:27
НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР ДЛЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИХ ЗАКЛАДІВ
За ініціативи управління освіти і науки Дніпродзержинської міської ради 15-16 листопада 2013 на базі комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад» №3 м.Дніпродзержинська» відбувся науково-практичний семінар для педагогічних працівників навчально-виховних закладів м.Дніпродзержинська на тему: «Мнемотехніка: технологія ефективного засвоєння інформації в умовах сучасної освіти».

Запрошені для участі у семінарі та проведення майстер-класів тренери: Геннадій Чепурний, доктор педагогічних наук РАЕ (Російська академія енциклопедій), президент Асоціації розвитку творчої особистості «ВАРТО», керівник Центру освітніх технологій «Школа ейдотехніки», голова оргкомітету Міжнародного психолого-педагогічного фестивалю «ПЕРСПЕКТИВА»; Тетяна Парнивода, вчитель вищої категорії ЗОШ №26 м.Вінниці, інструктор «Школи ейдотехніки», керівник пілотного класу ЦОТ «Освітня мнемотехніка». 

Геннадій Чепурний виступив з презентацією «Сучасна мнемотехніка як засіб покращення продуктивності освітнього процесу та збереження здоров'я дітей та учнів»; продемонстрував вивчення таблиці множення за методикою «Школи ейдотехніки» з учнями  2-А класу НВК №3. Протягом 30 хвилин присутні спостерігали за роботою дітей і в кінці заняття побачили результат роботи.

 

Для присутніх у залі керівників загальноосвітніх закладів, завідуючих дошкільними навчальними закладами, керівників методичних об’єднань вчителів початкових класів, методистів дошкільних навчальних закладів, психологів навчальних закладів було корисним прослухати лекції на теми: «Трансактний аналіз Еріка Берна. Форми впливу. Конфліктогени, схема виникнення конфліктів. Класифікація конфліктів, походження маніпуляцій», «Система «СТЕС» як передбачувана модель формування навичок співпраці в соціальному і психологічному просторі. Стереотипи, емоціїі співпраця особистості. Тренувальна модель «СТЕС». 

Для методистів дошкільних навчальних закладів проведено майстер-класи (Г.А. Чепурний):   
- Технології мнемотехніки в системі дошкільної освіти.
- Мнемотехніка з 2-х років: методики покращення словникового запасу, техніки пізнання абстрактної інформації. 
- Засвоєння цифрової інформації, текстової інформації, створення колажів для розвитку творчого та образного мислення.

Для керівників методичних об’єднань вчителів початкових класів проведено майстер-класи (Т.І.Парнивода):    
- Технології мнемотехніки в системі початкової освіти. 
- Роль образного мислення при засвоєнні інформації. Методика засвоєння таблиці множення. 
-  Опорний план-конспект як ефективна технологія засвоєння інформації. 
- Створення тренажерів для ефективного засвоєння інформації.



На круглому столі «Перспективи співпраці» було сформовано ініціативну групу для впровадження мнемотехнічних методик в навчально-виховних закладах міста.   
Переглядів: 566 | Додав: pula | Рейтинг: 4.5/2
Всього коментарів: 0
avatar