Головна » 2017 » Июль » 6 » МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ ДНІПРА
13:54
МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ ДНІПРА

Літній період використовується педагогами закладів дошкільної освіти для введення дітей у світ рідної природи, виховання любові до неї, пізнавального інтересу до її явищ, закладання основи природничої компетентності.

2 липня — Міжнародний день Дніпра. Цей день присвячений прекрасній і величній річці, яка займає третє місце в Європі за площею басейну (після Волги і Дунаю). Його було започатковано у 2002 році під час проведення Міжнародного Дніпровського форуму громадських екологічних організацій Білорусі, Росії та України.

Для керівників гуртка екологічного напрямку та вихователів, які поглибленно працюють над цією проблемою, проведено семінар-практикум у СДНЗ №32 «Дельфін». За рекомендаціями журналу «Джміль» педагогам було представлено форми роботи з дітьми впродовж дня:

  • Діалог “Мандруємо Дніпром”: дітям показали верхів’я Дніпра, його дельту, розглянули карту Європи (з’ясували, у яких країнах протікає ріка), “пройшли” від витоку до Чорного моря, простежили, як річка змінюється, розкащали про рослини й тварин, що їх можна побачити на річці та біля неї (див. е-додаток до статті “Експедиція до водиці” (“Джміль”, 2014, 3)).
  • Бесіда за картинами Сергія Шишка про Дніпро (див. е-додаток “Пори року” до журналу “Джміль”, 2014, № 2).
  • Екскурсія до Дніпра.
  • Вправа-асоціація “Дніпро який?”.
  • Гра-пригадування “Хто що знає про Дніпро?”: малята пригадали цікаві факти про річку, по черзі розповідали, у яких містах та селищах вони її бачили.
  • Гра “Який транспорт можна побачити на Дніпрі?”.
  • Бесіда “Мости Дніпра”: педагог показувала дітям світлини мостів через Дніпро (один з мостів м.Еамянського), розповіла, чим вони особливі.
  • Гра-дослідження “Кому потрібна Дніпра водиця?”: малята разом з педагогом досліджували, яку користь приносить Дніпрова вода.
  • Гра-роздум “Чим Дніпро мене вражає?”.
  • Образотворча імпровізація “Наш Дніпро”: діти середнього віку малювали ріку з уяви, а старші виготовили макет її річища, створили аплікацію.

Колегам було рекомендовано провести такий захід в закладах, розповісти дітям про Дніпро, почитати вірші та легенди, проспівати пісні про нього, роздивитися разом його живописні та фотозображення, показати красу і велич цієї ріки, висвітлити її роль у житті людей і тварин, провести екскурсію Дніпром, порівняйте враження від “живої” річки і її зображень.

«Необхідно вводити малюка в навколишній світ природи так, щоб він щодня відкривав в ньому щось нове для себе, щоб ріс дослідником, щоб кожен його крок був мандрівкою до витоків чудес у природі, загартовував волю» (В.Сухомлитнський).

Переглядів: 67 | Додав: pula | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar