Головна » 2019 » Грудень » 8 » МІСЬКИЙ СЕМІНАР – ПРАКТИКУМ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНІЧНОЇ ПРАЦІ
14:50
МІСЬКИЙ СЕМІНАР – ПРАКТИКУМ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНІЧНОЇ ПРАЦІ

Відповідно до річного плану роботи методичного кабінету департаменту з гуманітарних питань міської ради 04.12.2019 року на базі комунального закладу «Середня загальноосвітня школа №21» Кам’янської міської ради (директор Головаха Л.М.) відбувся міський семінар-практикум вчителів технічної праці  на тему: «Нові підходи до формування  проєктно – технологічної компетентності  учнів на принципах інтеграції».

Відкрила семінар методист методичного кабінету Заіка Н. І. яка звернула увагу на те, що сучасна школа повинна допомогти  учням відчувати себе впевненими на ринку праці, вміти адаптуватися до соціальних змін і криз у суспільстві, звернула увагу на важливість обраної теми для створення соціалізуючого освітнього простору та зазначила, що реальна дієвість Нової української школи залежить від кожного конкретного педагога: його знань, умінь, компетенцій, творчого потенціалу.

Директор школи Головаха Л.М. презентувала роботу закладу, який з 2010 року обрав інформаційно – технологічний профіль,ознайомила присутніх з новими орієнтирами діяльності педагогічного колективу в умовах реформування освіти.

Заступник  директора Кольцова О. М. у своєму виступі представила портфоліо сучасного вчителя трудового навчання і звернула увагу на те, що  вчитель, який має прагнення працювати творчо, так необхідний сьогоднішній школі, яка на потребу нашого часу має готувати своїх випускників розвинутими творчими особистостями.

В можливостях інтеграції трудового навчання з уроками обслуговуючої праці, української літератури, музичного та образотворчого мистецтва та в тому, що  школа багата на творчих вчителів і талановитих учнів, гості переконалися під час  екскурсії  « П’ять хвилин з мистецтвом», яку провели вчитель української мови та літератури  Нагорна О. Ю. та вчитель мистецтва Каряка Н. І.

Педагогічний ярмарок освітніх лайфхаків для цікавого і продуктивного уроку організували вчитель математики Бараннік І. Б. та бібліотекар

Цейко О.С.. Запропоновані вправи націлили вчителів на  можливості інтеграції трудового навчання з математикою, іноземними мовами, на формування у дітей таких якостей як концентрація уваги, розвиток логічного мислення, важливість профорієнтаційної роботи з учнями.

Вчителі інформатики Артеменко Б.О. та Щелочилін С.О. підготували для учасників семінару workshop «Інформаційно-технологічний супровід  формування проєктно-технологічної  компетентності учнів» та продемонстрували,як використовувати на уроках інтернет-сервіс мультимедійних дидактичних вправ LearningApps. Педагоги з задоволенням виконували вправи, проходили тестування і отримали оцінки за за роботу.

Родзинкою практичної частини став презентаціний меседж «А я роблю так…». Вчитель трудового навчання Коваленко Володимир Миколайович провів майстер-клас «Захист проєкту з технології обробки деревини та підготовка виробу до виставки»  по техніці виготовлення  дерев’яної ложки. Учасники семінару, отримавши чітку інструкційну картку, самостійно виконували роботу.

Під час проведення семінару-практикуму панувала доброзичлива атмосфера і дружня співпраця всіх вчителів, кожен присутній взяв для себе ту іскру знань, тепла, задоволення, яка допоможе йому в подальшій педагогічній праці.

«Трудове виховання – це гармонія трьох понять:треба,важко та прекрасно»

В. Сухомлинський

Переглядів: 264 | Додав: pula | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar