Головна » 2018 » Апрель » 18 » МІСЬКИЙ СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
09:14
МІСЬКИЙ СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

12 квітня 2018 року в СЗШ №21 відбувся міський семінар-практикум учителів початкової школи з теми «Створення інноваційного освітнього середовища початкової школи для забезпечення індивідуальної траєкторії розвитку особистості молодшого школяра», метою якого було ознайомити учасників семінару з системою роботи школи в умовах впровадження нового Державного стандарту. Коваленко Тетяна Олександрівна, методист методичного кабінету департаменту з гуманітарних питань, наголосила про важливість теми семінару у період підготовки до роботи в умовах «Нової української школи», стимулювання професійного зростання вчителів.

Вступною частиною семінару стала візитка школи «Всі як один - 21» та презентація педагогічного колективу  директором школи Головахою Ларисою Миколаївною. Під час доповіді заступника директора з НВР Лосєвої Людмили Борисівни учасники активізували свої знання про складові освітнього  середовища школи   та ролі педагогів в організації інноваційних процесів в ньому.

Наступним етапом був методичний марафон,  у ході якого гості школи - вчителі міста  відвідали відкриті уроки, майстер - класи,   психологічну студію: урок - мовний серпантин  з української мови в 3-А класі (вчитель Баландіна Л.В.)  з теми «Закріплення знань про прикметник як частину мови», урок – захист навчального проекту з літературного читання в 4-Б класі тему «Г. К. Андерсен – великий казкар» (вчитель Луг Н.М.) із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій, урок-квест з математики в 2-А класі» (вчитель Писаревська А.П.) на тему «Вправи на закріплення вивчених таблиць множення і ділення». Методи, прийоми, засоби навчання, що застосували вчителі на уроках, сприяли активізації діяльності учнів, формували творчі і пізнавальні здібності, стійкий інтерес до вивчення  матеріалу.

Учасники семінару   були активними і творчими  у майстер-класах «Комплексний вплив на учнів засобами мистецтва образотворення - техніка кінусайга», який провела вчитель початкових класів Вишницька Світлана Миколаївна,  та «Створення інтерактивної папки - лепбуку», проведеного практичним психологом Читаковою Іриною  Миколаївною,  на яких вчителі ознайомились з новою технікою образотворення та багатофункціональним, дослідно-практичним методом групового та індивідуального навчання як лепбук.

Психологічна студія «Розвиток емоційного інтелекту та творчих здібностей особистості за допомогою використання АRТ-технік» представлена практичним психологом Нагорною О. Ю. викликала жвавий інтерес та зацікавленість учасників семінару. Мультітерапія, кляксографія, штрихування, кольоро- та музико-терапія – це психотехніки, які налаштовують на діалог із самим собою, а також допомагають розкрити внутрішній потенціал особистості.

Логічним завершенням практичної частини семінару став  інтерактивний захід з проблеми «Умови для формування творчої  особистості молодшого школяра» у формі стріт-челленджу, який  підготувала  і провела заступник директора з НВР Лосєва Л. Б..

Учасники семінару ще раз переконались в тому, що  створення інноваційного освітнього середовища початкової школи для забезпечення індивідуальної траєкторії розвитку особистості молодшого школяра це наполеглива, систематична діяльність вчителя і учнів. Це робота не одного дня, а щоденної праці всіх учасників освітнього  процесу. Семінар був змістовним та плідним, що надало вчителям нових сил та натхнення в подальшій педагогічній діяльності.

Під час педагогічного діалогу були вироблені рекомендації для подальшої роботи у даному напрямку.

Переглядів: 30 | Додав: pula | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar