Головна » 2019 » Апрель » 26 » МІСЬКИЙ СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ
15:26
МІСЬКИЙ СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ

24 квітня 2019 р. на базі комунального закладу «Середня загальноосвітня школа №21» Кам’янської  міської   ради (директор Головаха Л.М.) відбувся міський семінар-практикум для вчителів німецької мови «Формування мовленнєвої компетенції  на уроках німецької мови в умовах нових стандартів освіти».

Роботу семінару відкрила  Згама Т.П., методист методичного кабінету при департаменті з гуманітарних питань міської ради. У своєму виступі Тамара Петрівна зазначила важливість вивчення іноземних мов на сучасному етапі.

Під час семінару вчителі мали можливість відвідати два майстер-класи. Майстер-клас «Вчимося навчати німецької» (використання відеофільму «Deutsch mit Socke» на уроках німецької мови)  проводила учитель - методист Коваленко Л.М. Людмила Миколаївна проінформувала присутніх про важливість використання навчального багатосерійного відеофільму, однією з героїнь якого є лялька Socke. Представлені відеоматеріали довели ефективність використання цієї форми роботи для формування мовленнєвої компетенції учнів.

Методична студія «Лепбукінг - інноваційний засіб навчання німецької мови в умовах НУШ» дала можливість слухачам ознайомитися з таким цікавим видом роботи, як лепбук. Дудіна Л.В. поділилася досвідом роботи з приводу створення лепбуку та його використання на уроках німецької мови.

Під час воркшопу «Міста-побратими м.Кам’янського», який проводила Коваленко Л.М., гості семінару дізналися про Всесвітню федерацію споріднених міст, її роль у розвитку дружніх стосунків між мешканцями різних міст Європи та світу. Особливу увагу було приділено містам-побратимам Кам’янського, а саме: м.Дрездену (Німеччина), м.Кельце (Польша), м.Бобруйську (Білорусь), м.Теміртау (Казахстан). Учасники семінару дізнались про особливості проведення уроків з використанням цього виду роботи, переглянули відеофільми про міста-побратими. Вчителі мали можливість побувати у ролі учнів під час воркшопу. Три команди виконували різноманітні завдання творчого та пошукового характеру. Результатом цієї роботи були цікаві фотогазети про міста-побратими, які представники кожної команди успішно презентували присутнім.

Незабутні враження у присутніх залишив психологічний меседж «Діалог і педагогіка миру в школах», який проводила практичний психолог Читакова І.М.. Родзинкою цього меседжу стала відеолистівка, яку надіслала на електронну пошту школи координатор Громадської служби миру (GIZ) Ханна Тешнер.

Завершив семінар шкільний фестиваль юних знавців німецької мови «Friihlingsfreude» («Весняна радість»), під час якого учні декламували вірші, співали пісні, танцювали, виконували твори німецьких композиторів на музичних інструментах (фортепіано та саксофон).

Семінар-практикум пройшов на високому методичному рівні. Всі вчителі німецької мови творчо працювали над проблемою семінару, пам’ятаючи, що урок – основна складова частина освітнього процесу.

Переглядів: 73 | Додав: pula | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar