Головна » 2018 » Май » 24 » ФОРМУЛА УСПІШНОГО НАВЧАННЯ У НОВІЙ ШКОЛІ
15:07
ФОРМУЛА УСПІШНОГО НАВЧАННЯ У НОВІЙ ШКОЛІ

16 квітня 2018 року у середній загальноосвітній школі №22 відбувся міський семінар-практикум учителів початкової школи з теми «Забезпечення індивідуальної траєкторії особистості молодших школярів в умовах формування соціальної компетентності».

Актуальність обраної теми відповідає вимогам сьогодення. Нові Державні стандарти початкової школи, підготовка до роботи в умовах «Нової української школи» – все це вимагає креативних рішень та неординарних підходів. Методист методичного кабінету Департаменту з гуманітарних питань Коваленко Тетяна Олександрівна акцентувала увагу учасників семінару на головних складових формули успішного навчання молодших школярів в умовах розбудови Нової української школи. Директор закладу Худолєєва Ірина Костянтинівна презентувала роботу колективу школи, розповіла про участь у Всеукраїнських проектах та педагогічних читаннях. Заступник директора з НВР Федорова Світлана Адольфівна у своєму виступі звернула увагу учасників семінару на взаємодію людської моральності та навчання для формування життєвих компетентностей молодших школярів.

Єдність шкільної родини у справах, думках та навчанні продемонструвала візитка школи «Сім кольорів веселки, як сім нот нашої діяльності», де учні, батьки і вчителі розповіли про співпрацю та плани на майбутнє.

У практичному блоці учасники семінару відвідали такі уроки:

- урок української мови у 4-В класі на тему «Складання і записування зв’язних між собою речень, які описують зміст картини К. Білокур» (вч. Вінник О.І.);

- урок етики у 4-А класі на тему «Заговори, щоб я тебе побачив» (вч. Романченко Н.І.);

- урок природознавства у 2-А класі на тему «Рослини і тварини прісних водойм» (вч. Мельник Г.І.);

- урок з основ здоров’я в 11 класі на тему «Унікальність людини» (вч. Головко О.М.); урок української мови на тему «Дієслово» (вч. Зубко Р.В.);

- урок етики у 2-В класі на тему «Краса. Зовнішня і внутрішня краса людини» (вч. Губська С.В.);

- інтегрований урок з математики і природознавства у 1-Б класі на тему «Розкладання двоцифрових чисел на розрядні доданки. Складання і розв’язування задач з малюнками Карпати» (вч. Шолойко Т.В.);

- урок літературного читання у 3-Б класі на тему «Творчість Василя Чухліба. Будь природі другом. В. Чухліб «Равлик»» (вч. Велкова Р.Є.);

- урок етики у 2-Б класі на тему «Краса» (вч. Чередниченко О.О.).

Крім того, учасники семінару побачили творчі майстерні, ознайомилися з медіа-кімнатою та ресурсним кабінетом, де проходять заняття для дітей з особливими освітніми потребами.

Форми і методи роботи, які використовували вчителі на уроках, ще раз довели, що місія школи полягає у тому, щоб привчити дітей до життя, розуміти його, знайти у ньому своє місце, тобто допомогти молодшим школярам обрати власну траєкторію розвитку та соціалізуватися у суспільстві.

Майстер-класи, які проводили Федорова С.А., заступник директора з НВР, та Байдак І.Б., керівник методичного об’єднання вчителів початкових класів, викликали жвавий інтерес учасників семінару.

Рольова гра – засідання творчої лабораторії на тему «Формула Нової школи. Перехід від школи знань до школи компетентностей» допомогла вчителям скласти кейс понять НУШ, філософськи поміркувати над її складовими, а учасники методичного об’єднання «Нова українська школа: стратегія змін у навчально-виховному процесі» склали презентацію, яка містить рекомендації вчителям початкової школи по роботі у НУШ.

Логічним завершенням семінару став педагогічний діалог, де вчителі висловлювали свої думки та побажання, адже оновлення навчального процесу перетворило традиційну діяльність педагога в інноваційну та креативну. У школі створені умови для розвитку педагогічної ініціативи, науково-методичного та професійного рівня педагогів, бо вчитель сьогодні – це вмотивований вчитель, це агент змін.

Переглядів: 38 | Додав: pula | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar